O městě
Architektonická perla, město v parku a park ve městě. Pokladnice léčivých minerálních pramenů. Lázně, po jejichž promenádách se procházely slavné osobnosti z celého světa.
Město Mariánské Lázně zadalo zpracování „Grafického manuálu jednotného vizuálního stylu města“ jako základní normy pro užití loga, znaku a jednotného layoutu marketingových prostředků. Materiál řeší redesign loga, upravuje znak města, upřesňuje jejich barevnost, typografii a jednotný vzhled pro používané reklamní a propagační prostředky.
Manuál jednotného vizuálního stylu je směrnice, která definuje základní parametry pro používání jednotlivých prvků vizuálního stylu města a je tak základním stavebním kamenem pro jeho prezentaci. Jedná se o soubor pravidel pro vnější komunikaci města a jeho používání je závazné. Striktně určuje, za jakých podmínek, kdy a jak se značka (logo, znak) může použít, a tím chrání jednotný vizuální koncept města Mariánské Lázně.
Užití manuálu všemi složkami města přispěje k jasné identifikaci a jednotné prezentaci Mariánských Lázní.
Pro další informace se obraťte na odbor kultury, lázeňství, cestovního ruchu a UNESCO.
Užitečné informace