Obsah

Mariánské Lázně na veletrzích

ITEP Plzeň 2015, 24.- 26.9.2015

Třetí největší veletrh cestovního ruchu v České republice zavedl letos návštěvníky do prostředí filmu a červeného koberce. Veletrhu se tradičně účastní zástupci českých regionů, měst, mikroregionů, MAS, národních turistických centrál cestovního ruchu, destinačních managementů, cestovních kanceláří a dalších služeb turistického průmyslu.

V rámci veletrhu byla prezentována řada interaktivních her - např. "Zabal si castingový kufr", "Obleč si Popelčiny šaty", byly demonstrovány fyzikální zákony s exponáty Techmania Science Center, předvedeny ukázky tradičních řemesel. Jako hudební doprovod zazněla hudba originální italské kapely, swingu, folku, country, dudácké muziky či dechového orchestru.

Gurmány čekala pestrá paleta chutí a vůní v podobě ochutnávek české i zahraniční kuchyně, italských vín, Bavorská sobota se specialitami, k nimž neodmyslitelně patří klobásy, preclíky a bavorská piva.

Mariánské Lázně se letos účastnily poprvé prostřednictvím KIS Mariánské Lázně s.r.o. Veletrh je zaměřen na domácí turistiku.

POZNATKY:

  1. 80 % návštěvníků byla skupina 60+, v menším počtu zde byli žáci ze základních a středních škol a celé rodiny.
  2. Nejvíce se lidé ptali na možnost ubytování, dále na wellness balíčky a lázeňské procedury a v neposlední řadě na parkování.
  3. Nejvíce se rozdalo prospektů ohledně lázeňství, naopak o prospekty děti a rodina nebyl veliký zájem. Lidem chyběla nabídka lázeňských procedur.
  4. Počet rozdaných materiálů:
    1. Tematická série (prameny, vycházky, děti, jak do ML) á 200 ks
    2. Katalog ubytování – 50 ks
    3. Mapa A3 – 200 ks
    4. Kapsář – 50 ks
    5. Propagační předměty (propiska, notýsek, magnet) á 20 ks

ZÁVĚRY:

  1. Dokončit nový katalog ubytování a při účasti na veletrzích ho doplňovat konkrétní nabídkou ve spolupráci s místními hoteliéry.
  2. Vytvořit informační leták týkající se parkování ve městě, případně doplnit časem tuto informaci na stávající materiály. Zejména pokud se plánují změny v pravidlech parkování ve městě a vjezdu do lázeňské zóny.
  3. Účast na tomto veletrhu byl zcela jistě pro Mariánské Lázně přínosem a doporučujeme účast opakovat.

Zapsala: Barbora Tintěrová, 5.10.2015