Obsah

Digitální úřední deska

Mariánky jdou s dobou - úřední deska je nyní digitální

V rámci digitalizace veřejné správy přechází město Mariánské Lázně na novou formu zveřejňování dokumentů. Dosud se občané seznamovali s dokumenty na úřední desce umístěné ve vývěsních skříních v přízemí budovy radnice v Ruské ulici 155/3, což se nyní mění. Digitální úřední deska je od 20.12.2018 umístěna v areálu Městského úřadu Mariánské Lázně - Chebská 252/14, poblíž vchodu do budovy, a splňuje všechny legislativní podmínky dle § 26 odst. 1 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád. Plně tak nahrazuje klasickou úřední desku, kde byly zveřejňovány dokumenty v papírové formě. Původní "nástěnky” nebudou z důvodu plánované rekonstrukce radnice pro účely úřední desky nadále využívány.

 

Panel s velkým dotykovým LCD displejem umožňuje občanům prohlížení úřední desky kdykoli v režimu 24/7/365. Ovládání je jednoduché a intuitivní. Občan na digitální úřední desce najde nejen vyvěšené úřední dokumenty, ale i další informace - může si prohlédnout webové stránky města, turistické stránky nebo stránky informačního centra. Dále je zde k dispozici kalendář kulturních a sportovních akcí ve městě a blízkém okolí.

 

Digitální úřední deska je přístupná i pro invalidní občany. Ti mohou panel ovládat pomocí tlačítka se symbolem vozíčkáře v pravém dolním rohu. Tím se celá dotyková část přesune dolů a i člověk sedící na invalidním vozíku je schopen panel ovládat. Panel dále podporuje zoomování, takže si uživatel může zvětšit nebo naopak zmenšit písmo.